Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- двоконцентрова структура шкільного курсу фізики,
- функції й методичний апарат підручників з фізики,
- навчальний комплект
Як цитувати
Засєкіна, Т. М. (2015). КОНЦЕПЦІЯ ПІДРУЧНИКІВ З ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (15), 211–222. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/462
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються концептуальні засади розроблення підручників з фізики для основної (7–9 класи) та для майбутньої профільної (10–11 класи) школи. Визначаються пріоритетні функції підручників, спільні та відмінні ознаки їх структури й методичного апарату залежно від цілей і завдань кожного концентру фізичної освіти й визначальних загальноосвітніх підходів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.