№ 15 (2015)
Статті

КОНЦЕПЦІЯ ПІДРУЧНИКІВ З ФІЗИКИ

Т. М. Засєкіна
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • двоконцентрова структура шкільного курсу фізики,
  • функції й методичний апарат підручників з фізики,
  • навчальний комплект

Як цитувати

Засєкіна, Т. М. (2015). КОНЦЕПЦІЯ ПІДРУЧНИКІВ З ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (15), 211–222. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/462

Анотація

У статті розглядаються концептуальні засади розроблення підручників з фізики для основної (7–9 класи) та для майбутньої профільної (10–11 класи) школи. Визначаються пріоритетні функції підручників, спільні та відмінні ознаки їх структури й методичного апарату залежно від цілей і завдань кожного концентру фізичної освіти й визначальних загальноосвітніх підходів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.