№ 15 (2015)
Статті

РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ РОЗВИВАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (НА МАТЕРІАЛАХ УКРАЇНСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ 1980–1990-Х РР.)

Л. М. Калініченко
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • навчальні посібники,
  • навчальні завдання розвивального характеру,
  • творче мислення,
  • розвиток творчих здібностей молодших школярів

Як цитувати

Калініченко, Л. М. . (2015). РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ РОЗВИВАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (НА МАТЕРІАЛАХ УКРАЇНСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ 1980–1990-Х РР.). Проблеми сучасного підручника, (15), 268–275. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/467

Анотація

У статті проаналізовано зміст і значення навчальних завдань розвивального характеру, вміщених у навчальних посібниках М. Богдановича і О. Савченко. Обґрунтовано актуальність використання таких завдань у сучасному навчально-виховному процесі початкової школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.