Статті
РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ РОЗВИВАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (НА МАТЕРІАЛАХ УКРАЇНСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ 1980–1990-Х РР.)
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- навчальні посібники,
- навчальні завдання розвивального характеру,
- творче мислення,
- розвиток творчих здібностей молодших школярів
Як цитувати
Калініченко, Л. М. . (2015). РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ РОЗВИВАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (НА МАТЕРІАЛАХ УКРАЇНСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ 1980–1990-Х РР.). Проблеми сучасного підручника, (15), 268–275. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/467
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано зміст і значення навчальних завдань розвивального характеру, вміщених у навчальних посібниках М. Богдановича і О. Савченко. Обґрунтовано актуальність використання таких завдань у сучасному навчально-виховному процесі початкової школи.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.