ЗНАННЯ ПРО ДОСЯГНЕННЯ НАНОТЕХНОЛОГІЙ У ВІТЧИЗНЯНИХ ЧИННИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ З БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- знання,
- нанотехнології,
- шкільний підручник,
- біологія,
- хімія
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті представлено окремі результати аналізу дослідження змісту чинних підручників з біології та хімії за різними освітніми рівнями за курс старшої школи з метою виявлення навчального матеріалу, який містить знання про нанотехнології. Результати засвідчили, що у чинних підручниках з біології для старшої школи зустрічаються лише окремі елементи знань про нанотехнології. Однак у жодному з цих підручників не названо напрями розвитку нанотехнологій, а також відсутні будь-які поняття, пов’язані з нанотехнологіями. В окремих чинних підручниках з хімії наводяться тлумачення понять «наноматеріали», «нанокомпозити», «нанотехнології», «ДНК-нанотехнології», «нанометр», «наночастинки», «нанотрубки». Тому зміст чинних шкільних підручників з біології та хімії потребує корегування з метою внесення у зміст знань про досягнення нанонаук і нанотехнологій.