Статті
ВІТЧИЗНЯНА ТРАДИЦІЯ ТВОРЕННЯ КУЛЬТУРОЦЕНТРИЧНОГО ПІДРУЧНИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ДОСВІД РАДЯНСЬКОГО ПЕРІОДУ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- підручник англійської мови,
- країна-носій мови,
- культурознавчий матеріал,
- країнознавча тематика,
- соціальна комунікація
Як цитувати
Мисечко, О. Є. . (2015). ВІТЧИЗНЯНА ТРАДИЦІЯ ТВОРЕННЯ КУЛЬТУРОЦЕНТРИЧНОГО ПІДРУЧНИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ДОСВІД РАДЯНСЬКОГО ПЕРІОДУ. Проблеми сучасного підручника, (15), 31–41. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/481
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема насичення радянських шкільних підручників з англійської мови (1930–1980-х рр.) культурознавчими матеріалами та уміннями соціальної комунікації. Аналіз проблеми здійснюється з метою передачі динаміки та виокремлення періодів розвитку культурознавчого компонента англомовних підручників. Наголошено на суттєвих особливостях та інноваціях кожного з виділених періодів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.