Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- шкільна географія,
- географія України,
- українознавча складова шкільної географії,
- шкільні підручники,
- методика роботи з підручником
Як цитувати
Назаренко, Т. Г. . (2015). УКРАЇНОЗНАВЧА СКЛАДОВА В НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТАХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ГЕОГРАФІЇ. Проблеми сучасного підручника, (15), 86–95. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/486
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються особливості формування українознавчих знань та понять в шкільних географічних курсах засобами підручника. Проаналізовано чинні підручники, в яких збережено українознавчу складову географії. Наведено приклади, в яких запропоновано власне бачення проблеми формування українознавчої складової через географічну інформацію за допомогою тексту підручника, де конкретизується фактичний матеріал.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.