№ 15 (2015)
Статті

ШКІЛЬНИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Л. В. Непорожня
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • природничо-наукова компетентність,
  • підручник,
  • природнича галузь,
  • науковий світогляд,
  • науковий стиль мислення,
  • природничо-наукова картина світу
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Непорожня, Л. В. . (2015). ШКІЛЬНИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 96–103. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/487

Анотація

У статті розглядаються загальні підходи до формування природничо-наукової компетентності старшокласників засобами підручника виходячи з особливостей, структури, критеріїв та етапів її формування. Системотвірними факторами цього процесу є формування наукового світогляду учнів, наукового стилю мислення та природничо-наукової картини світу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.