Статті
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- природничо-наукова компетентність,
- підручник,
- природнича галузь,
- науковий світогляд,
- науковий стиль мислення
- природничо-наукова картина світу ...Більше
Як цитувати
Непорожня, Л. В. . (2015). ШКІЛЬНИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 96–103. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/487
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються загальні підходи до формування природничо-наукової компетентності старшокласників засобами підручника виходячи з особливостей, структури, критеріїв та етапів її формування. Системотвірними факторами цього процесу є формування наукового світогляду учнів, наукового стилю мислення та природничо-наукової картини світу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.