№ 15 (2015)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ ВНУТРІШНЬОПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ ІЗ ПРАВОЗНАВСТВА

Т. О. Ремех
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • внутрішньопредметні зв’язки,
  • курс правознавства,
  • шкільний підручник

Як цитувати

Ремех, Т. О. . (2015). РЕАЛІЗАЦІЯ ВНУТРІШНЬОПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ ІЗ ПРАВОЗНАВСТВА. Проблеми сучасного підручника, (15), 209–219. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/498

Анотація

У статті проаналізовано підручники з практичного курсу правознавства з позицій використання в них різноманітних завдань для учнів щодо реалізації внутрішньопредметних зв’язків. Наголошується на важливості розкриття внутрішньопредметних зв’язків при оволодінні учнями практичним курсом правознавства. Обґрунтовано необхідність системи запитань і пізнавальних завдань, що уможливлюють виявлення та відтворення внутрішніх зв’язків у змісті предмета в процесі його вивчення, у процесі створення підручників із правознавства для учнів 9-го класу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.