Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- внутрішньопредметні зв’язки,
- курс правознавства,
- шкільний підручник
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано підручники з практичного курсу правознавства з позицій використання в них різноманітних завдань для учнів щодо реалізації внутрішньопредметних зв’язків. Наголошується на важливості розкриття внутрішньопредметних зв’язків при оволодінні учнями практичним курсом правознавства. Обґрунтовано необхідність системи запитань і пізнавальних завдань, що уможливлюють виявлення та відтворення внутрішніх зв’язків у змісті предмета в процесі його вивчення, у процесі створення підручників із правознавства для учнів 9-го класу.