№ 15 (2015)
Статті

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ Й НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ

В. В. Сидоренко
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • неперервна літературна освіта,
  • компетентний учень-читач,
  • науково-методичне забезпечення,
  • навчальна книга,
  • навчальна програма,
  • сучасний підручник,
  • підручникотворення,
  • розвантаження навчальних програм і підручників,
  • читацька компетентність,
  • літературна компетентність,
  • метазнання,
  • освітні підходи,
  • старша школа,
  • старший підлітковий вік,
  • сенситивний період
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Сидоренко, В. В. . (2015). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ Й НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (15), 241–261. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/502

Анотація

Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений актуальній проблемі розроблення науково-методичного забезпечення навчання української літератури в старшій школі з урахуванням суспільних і освітніх викликів, визначених Державним стандартом освітніх підходів і складників літературного компонента. Вияскравлено специфіку сучасного підручникотворчого процесу в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи, зокрема принцип економії в освіті (за Хосе Ортега-і-Гасетом). Виділено й схарактеризовано організаційні, психолого-педагогічні, методичні й технологічні умови розроблення навчальних книг нового покоління. З’ясовано інноваційні педагогічні функції підручника. Обґрунтовано вимоги до підручника з української літератури для старшої школи. Деталізовано творчі здібності старшокласників, що мають формуватися засобами сучасного підручника. Проаналізовано критерії культури мови сучасних підручників з української літератури.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.