№ 15 (2015)
Статті

ДО ПИТАННЯ ГЕНДЕРНОГО АНАЛІЗУ ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ

Н. О. Ткачова
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • гендер,
  • гендерний паритет,
  • гендерний підхід,
  • зміст,
  • шкільний підручник

Як цитувати

Ткачова, Н. О. (2015). ДО ПИТАННЯ ГЕНДЕРНОГО АНАЛІЗУ ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 284–289. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/505

Анотація

В останні роки в розвинених країнах світу спостерігаються об’єктивні процеси, спрямовані на руйнування традиційної системи гендерної стратифікації, що зумовлює важливість реалізації гендерного підходу у шкільній освіті. Однак установлено, що текстові й наочні матеріали багатьох підручників, які використовуються нині у школі, не відповідають ідеї гендерної рівності. Цей факт підтверджує доцільність здійснення педагогом на уроці відповідного коментаря зазначених вище матеріалів, а також доповнення їх іншими методичними розробками, створеними на основі принципів гендерного підходу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.