ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА-НАВІГАТОРА ДЛЯ ШКІЛ РЕСПУБЛІКИ БІЛОРУСЬ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- електронний підручник-навігатор,
- навчально-методичний комплекс,
- мультимедійність,
- інтерактивність
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті представлені теоретико-методологічні основи розроблення національного електронного підручника-навігатора для установ загальної середньої освіти Республіки Білорусь. Автори статті пропонують до обговорення низку компонентів тезауруса. Розглядаються передумови розробки вітчизняного електронного підручника-навігатора, визначаються найбільш ефективні підходи та принципи його проектування. Окреслено ключові особливості пред’явлення змісту освіти в електронному підручнику-навігаторі, а також його структурно-функціональні параметри та етапи розробки.