№ 15 (2015)
Статті

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА-НАВІГАТОРА ДЛЯ ШКІЛ РЕСПУБЛІКИ БІЛОРУСЬ

И. Л. Шевлякова-Борзенко
Біографія
І. М. Васильєва
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • електронний підручник-навігатор,
  • навчально-методичний комплекс,
  • мультимедійність,
  • інтерактивність

Як цитувати

Шевлякова-Борзенко, И. Л. ., & Васильєва, . І. М. (2015). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА-НАВІГАТОРА ДЛЯ ШКІЛ РЕСПУБЛІКИ БІЛОРУСЬ. Проблеми сучасного підручника, (15), 351–367. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/513

Анотація

У статті представлені теоретико-методологічні основи розроблення національного електронного підручника-навігатора для установ загальної середньої освіти Республіки Білорусь. Автори статті пропонують до обговорення низку компонентів тезауруса. Розглядаються передумови розробки вітчизняного електронного підручника-навігатора, визначаються найбільш ефективні підходи та принципи його проектування. Окреслено ключові особливості пред’явлення змісту освіти в електронному підручнику-навігаторі, а також його структурно-функціональні параметри та етапи розробки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.