№ 25 (2020)
Статті

МІСЦЕ І РОЛЬ ПІДРУЧНИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЛІЦЕЇ

Валентина Новосьолова
Біографія

Опубліковано 30.12.2020

Ключові слова

  • освітнє середовище,
  • компетентнісно орієнтований підручник української мови,
  • учні ліцею

Як цитувати

Новосьолова, В. (2020). МІСЦЕ І РОЛЬ ПІДРУЧНИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЛІЦЕЇ. Проблеми сучасного підручника, (25), 76–87. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-25-76-87

Анотація

У статті привернуто увагу до актуальних питань, пов’язаних із проблемою створення освітнього середовища в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Здійснено аналіз останніх наукових розвідок, державних нормативних документів з проблеми дослідження. Визначено, що провідною функцією навчальної книжки в умовах забезпечення розвивальної спрямованості освітнього середовища є реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання, а саме: особистісного цілевизначення, вибору індивідуальної освітньої траєкторії, метапредметних основ навчального процесу, продуктивності навчання, ситуативності навчання, навчальної рефлексії. Розкрито виховну, координаційну функції навчальної книжки на прикладі підручників української мови для 10-х й 11-х класів (автори Голуб Н. Б., Горошкіна О. М., Новосьолова В. І.).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.