Опубліковано 30.12.2020
Ключові слова
- освітнє середовище,
- компетентнісно орієнтований підручник української мови,
- учні ліцею
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті привернуто увагу до актуальних питань, пов’язаних із проблемою створення освітнього середовища в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Здійснено аналіз останніх наукових розвідок, державних нормативних документів з проблеми дослідження. Визначено, що провідною функцією навчальної книжки в умовах забезпечення розвивальної спрямованості освітнього середовища є реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання, а саме: особистісного цілевизначення, вибору індивідуальної освітньої траєкторії, метапредметних основ навчального процесу, продуктивності навчання, ситуативності навчання, навчальної рефлексії. Розкрито виховну, координаційну функції навчальної книжки на прикладі підручників української мови для 10-х й 11-х класів (автори Голуб Н. Б., Горошкіна О. М., Новосьолова В. І.).