№ 25 (2020)
Статті

ПОТЕНЦІАЛ ПІДРУЧНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ФОРМУВАННІ В УЧНІВ — ПРЕДСТАВНИКІВ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ

Оксана Петрук
Про автора

Опубліковано 30.12.2020

Ключові слова

  • діалогічне мовлення,
  • комунікативна компетентність,
  • підручник української мови,
  • національні меншини

Як цитувати

Петрук, О. (2020). ПОТЕНЦІАЛ ПІДРУЧНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ФОРМУВАННІ В УЧНІВ — ПРЕДСТАВНИКІВ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ. Проблеми сучасного підручника, (25), 103–111. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-25-103-111

Анотація

У статті обґрунтовано важливість формування вмінь діалогічного мовлення як невід’ємного складника комунікативної компетентності учнів. Розкрито роль підручника як певної методологічної основи, котра відображає пріоритетність компетентнісно орієнтованої освітньої системи, її спрямованість на формування ключових і предметних компетентностей. Проаналізовано зміст підручників української мови для 3-го класу закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин з метою виявлення їхнього потенціалу у формуванні вмінь діалогічного мовлення учнів.