ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ПРАКТИЧНОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІСТУ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Опубліковано 30.12.2020
Ключові слова
- зміст повної загальної середньої освіти,
- прогнозування,
- підготовка педагогічних працівників,
- практичний посібник
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто характеристики практичного посібника для підготовки педагогічних працівників до прогнозування змісту повної загальної середньої освіти, котрий є важливим засобом навчально-методичного забезпечення цього процесу. Обґрунтовано, що видання, котре застосовуватиметься для підготовки педагогічних працівників до прогнозування змісту повної загальної середньої освіти, доцільно конструювати як друковане за способом виготовлення, виробничо-практичне за цільовим призначенням, як практичний посібник за характером інформації, поданої в ньому. Зміст практичного посібника складатиметься з тематичних розділів (обґрунтовано доцільність виокремлення щонайменше п’яти таких блоків). До структури практичного посібника входитимуть текстовий (основний, додатковий та пояснювальний тексти) і позатекстовий (ілюстрації, апарат організації засвоєння та апарат орієнтування) компоненти. Перспективи подальших досліджень пов’язані з конструюванням і впровадженням такого практичного посібника в практику внутрішньошкільної науково-методичної роботи.