№ 25 (2020)
Статті

ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ПРАКТИЧНОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІСТУ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Дмитро Пузіков
Біографія

Опубліковано 30.12.2020

Ключові слова

  • зміст повної загальної середньої освіти,
  • прогнозування,
  • підготовка педагогічних працівників,
  • практичний посібник

Як цитувати

Пузіков, Д. (2020). ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ПРАКТИЧНОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІСТУ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (25), 121–132. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-25-121-132

Анотація

У статті розглянуто характеристики практичного посібника для підготовки педагогічних працівників до прогнозування змісту повної загальної середньої освіти, котрий є важливим засобом навчально-методичного забезпечення цього процесу. Обґрунтовано, що видання, котре застосовуватиметься для підготовки педагогічних працівників до прогнозування змісту повної загальної середньої освіти, доцільно конструювати як друковане за способом виготовлення, виробничо-практичне за цільовим призначенням, як практичний посібник за характером інформації, поданої в ньому. Зміст практичного посібника складатиметься з тематичних розділів (обґрунтовано доцільність виокремлення щонайменше п’яти таких блоків). До структури практичного посібника входитимуть текстовий (основний, додатковий та пояснювальний тексти) і позатекстовий (ілюстрації, апарат організації засвоєння та апарат орієнтування) компоненти. Перспективи подальших досліджень пов’язані з конструюванням і впровадженням такого практичного посібника в практику внутрішньошкільної науково-методичної роботи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.