Опубліковано 30.12.2020
Ключові слова
- педагогічна взаємодія,
- дистанційна освіта,
- підручник
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано особливості віртуальної педагогічної взаємодії, зумовлені дистанційним навчанням, та висвітлено можливості підручника в її регулюванні. Віртуальна взаємодія створює умови для врахування пріоритетних каналів сприймання інформації здобувачами освіти, провідного стилю навчальної діяльності, темпераменту, рівнів навчальних можливостей учасників групи. При цьому з’являються додаткові можливості в регулюванні складу груп здобувачів освіти, розподілу обов’язків між учасниками групи, обговоренні результатів роботи й прийняття спільних рішень. Підручник у цьому процесі стає гідом, який допомагає визначитись із необхідним рівнем засвоєння навчального матеріалу, спланувати послідовність його засвоєння, опанувати способи самоосвіти, спонукає до отримання практичного результату в освітній діяльності та творчості.