№ 25 (2020)
Статті

МОЖЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКА В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Світлана Трубачева
Біографія

Опубліковано 30.12.2020

Ключові слова

  • педагогічна взаємодія,
  • дистанційна освіта,
  • підручник

Як цитувати

Трубачева, С. (2020). МОЖЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКА В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (25), 192–100. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-25-192-100

Анотація

У статті проаналізовано особливості віртуальної педагогічної взаємодії, зумовлені дистанційним навчанням, та висвітлено можливості підручника в її регулюванні. Віртуальна взаємодія створює умови для врахування пріоритетних каналів сприймання інформації здобувачами освіти, провідного стилю навчальної діяльності, темпераменту, рівнів навчальних можливостей учасників групи. При цьому з’являються додаткові можливості в регулюванні складу груп здобувачів освіти, розподілу обов’язків між учасниками групи, обговоренні результатів роботи й прийняття спільних рішень. Підручник у цьому процесі стає гідом, який допомагає визначитись із необхідним рівнем засвоєння навчального матеріалу, спланувати послідовність його засвоєння, опанувати способи самоосвіти, спонукає до отримання практичного результату в освітній діяльності та творчості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.