Опубліковано 01.06.2020
Ключові слова
- підручник,
- математика,
- методика,
- вимоги,
- прикладна спрямованість
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті з’ясовано проблеми математичної освіти школярів, які потребують вирішення з огляду на результати міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 з математичної грамотності. Пропонується низка вимог до відбору теоретичного матеріалу, системи задач і методичного апарату підручників із математики (прикладна спрямованість змісту навчання, укрупнення навчального матеріалу, його візуалізація, інтеграція та ін.). Обґрунтовано, що врахування наведених вимог і шляхів їх реалізації під час підготовки підручників сприятиме покращанню математичної грамотності учнів.