№ 24 (2020)
Статті

ЗМІСТ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ У КОНТЕКСТІ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ PISA-2018

Михайло Бурда
Біографія

Опубліковано 01.06.2020

Ключові слова

  • підручник,
  • математика,
  • методика,
  • вимоги,
  • прикладна спрямованість

Як цитувати

Бурда, М. (2020). ЗМІСТ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ У КОНТЕКСТІ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ PISA-2018. Проблеми сучасного підручника, (24), 14–21. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-24-14-21

Анотація

У статті з’ясовано проблеми математичної освіти школярів, які потребують вирішення з огляду на результати міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 з математичної грамотності. Пропонується низка вимог до відбору теоретичного матеріалу, системи задач і методичного апарату підручників із математики (прикладна спрямованість змісту навчання, укрупнення навчального матеріалу, його візуалізація, інтеграція та ін.). Обґрунтовано, що врахування наведених вимог і шляхів їх реалізації під час підготовки підручників сприятиме покращанню математичної грамотності учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.