№ 24 (2020)
Статті

ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ СТОХАСТИЧНОЇ ЗМІСТОВНО-МЕТОДИЧНОЇ ЛІНІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ

Вікторія Волошена
Біографія

Опубліковано 01.06.2020

Ключові слова

  • імовірність,
  • комбінаторика,
  • компетенція,
  • математична модель,
  • принципи побудови стохастичної лінії

Як цитувати

Волошена, В. (2020). ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ СТОХАСТИЧНОЇ ЗМІСТОВНО-МЕТОДИЧНОЇ ЛІНІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Проблеми сучасного підручника, (24), 22–34. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-24-22-34

Анотація

У статті в результаті проведеного аналізу методичної літератури, а також перегляду задачного матеріалу діючих підручників показано, що існує низка суперечностей, пов’язаних з математичною підготовкою учнів старших класів, зокрема з формуванням у них стохастичних уявлень. Тому виникла потреба у пошуку й розробленні принципів побудови стохастичної змістовно-методичної лінії, яка б відповідала нинішнім тенденціям освіти і була б цікавою та потрібною самим старшокласникам. Сформовано принципи відбору задачного матеріалу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.