Опубліковано 01.06.2020
Ключові слова
- імовірність,
- комбінаторика,
- компетенція,
- математична модель,
- принципи побудови стохастичної лінії
Як цитувати
Волошена, В. (2020). ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ СТОХАСТИЧНОЇ ЗМІСТОВНО-МЕТОДИЧНОЇ ЛІНІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Проблеми сучасного підручника, (24), 22–34. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-24-22-34
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті в результаті проведеного аналізу методичної літератури, а також перегляду задачного матеріалу діючих підручників показано, що існує низка суперечностей, пов’язаних з математичною підготовкою учнів старших класів, зокрема з формуванням у них стохастичних уявлень. Тому виникла потреба у пошуку й розробленні принципів побудови стохастичної змістовно-методичної лінії, яка б відповідала нинішнім тенденціям освіти і була б цікавою та потрібною самим старшокласникам. Сформовано принципи відбору задачного матеріалу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.