НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ З КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» У ВИМІРАХ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
Опубліковано 30.12.2019
Ключові слова
- навчально-методичний комплект,
- компетентнісно орієнтоване навчання
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкрито роль підручника як універсального засобу навчання. Досліджено, як розвивається й удосконалюється цілий комплекс засобів навчання, що змінює функцію підручника та вже розглядається як елемент цілісної системи засобів навчання. Наявність навчально-методичного комплекта визначає роль підручника як системоутворювального ядра, своєрідної метасистеми, надає йому нового призначення — стати сполучною ланкою між усіма компонентами комплексу, забезпечити їхню цілісність та функціональність єдиних підходів до реалізації засад компетентнісного підходу. Визначено критерії добору навчального матеріалу за певними критеріями — науковості, систематичності та частотності розгляду; ступеня необхідності, актуальності та доступності у певному віковому періоді; узгодження змісту, структури, обсягу з цілями предмета; часом, що відводиться на його вивчення.