Опубліковано 30.12.2019
Ключові слова
- електронні освітні ресурси,
- електронний посібник,
- електронний підручник,
- навчання математики,
- інтерактивність
- GIOS ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто питання про створення та використання електронних освітніх засобів навчання, зокрема електронних посібників і підручників. Здійснено аналіз нормативних документів з проблеми дослідження та розглянуто джерельну базу (вітчизняну та зарубіжну). Описано тлумачення понять електронний посібник і електронний підручник та висвітлено їх особливості. Розглянуто зміст, структуру та методичне наповнення електронного посібника «Глобальна інноваційна онлайн школа. Математика 5 – 9 класи». Показано, що це є сучасний сервіс для навчання математики, яким можна здійснювати колективно та індивідуально, в школі та за її межами в будь-який зручний для користувача час. Запропоновані завдання, відео лекції та опорні схеми моделюють усі види навчальної діяльності учнів у школі та під час різних випробувань, а тому його доцільно використовувати на різних етапах навчання з різною метою.