№ 23 (2019)
Статті

ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК З МАТЕМАТИКИ

Дарина Васильєва
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • електронні освітні ресурси,
  • електронний посібник,
  • електронний підручник,
  • навчання математики,
  • інтерактивність,
  • GIOS
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Васильєва, Д. (2019). ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК З МАТЕМАТИКИ. Проблеми сучасного підручника, (23), 23. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-23

Анотація

У статті розглянуто питання про створення та використання електронних освітніх засобів навчання, зокрема електронних посібників і підручників. Здійснено аналіз нормативних документів з проблеми дослідження та розглянуто джерельну базу (вітчизняну та зарубіжну). Описано тлумачення понять електронний посібник і електронний підручник та висвітлено їх особливості. Розглянуто зміст, структуру та методичне наповнення електронного посібника «Глобальна інноваційна онлайн школа. Математика 5 – 9 класи». Показано, що це є сучасний сервіс для навчання математики, яким можна здійснювати колективно та індивідуально, в школі та за її межами в будь-який зручний для користувача час. Запропоновані завдання, відео лекції та опорні схеми моделюють усі види навчальної діяльності учнів у школі та під час різних випробувань, а тому його доцільно використовувати на різних етапах навчання з різною метою.