№ 23 (2019)
Статті

ПРИНЦИПИ ДОБОРУ СИСТЕМИ ВПРАВ ДО ПІДРУЧНИКА З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ ЛІЦЕЮ

Ольга Вашуленко
Про автора
Елла Сердюк
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • система завдань,
  • компетентнісний підхід до навчання,
  • індивідуалізація навчання

Як цитувати

Вашуленко, О., & Сердюк, Е. (2019). ПРИНЦИПИ ДОБОРУ СИСТЕМИ ВПРАВ ДО ПІДРУЧНИКА З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ ЛІЦЕЮ. Проблеми сучасного підручника, (23), 47. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-47

Анотація

Система завдань у підручнику є головним засобом засвоєння предмету, а також формування в учнів ключових компетентностей. Проблема добору системи завдань у підручнику з геометрії є багатоаспектною. Для її побудови необхідно врахувати психологічні, дидактичні, методичні і суто предметні аспекти. Вимоги до системи завдань у підручнику з геометрії для ліцею ґрунтуються на дидактичних принципах, цілях та вимогах до результатів навчання, особливостях навчальної пізнавальної діяльності учнів відповідної вікової категорії. У статті сформульовано принципи добору системи завдань у підручнику з геометрії для ліцею з урахуванням вимог компетентнісного підходу та індивідуалізації навчання.