№ 26 (2021)
Статті

КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ПІДРУЧНИКІВ І ХРЕСТОМАТІЙ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

Наталія Гоголь
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • шкільна літературна освіта,
  • зарубіжна література,
  • підручник,
  • культурологічний підхід до навчання зарубіжної літератури,
  • художній твір,
  • культурологічний контекст,
  • мистецькі паралелі
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Гоголь, Н. (2021). КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ПІДРУЧНИКІВ І ХРЕСТОМАТІЙ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ. Проблеми сучасного підручника, (26), 58‐71. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-58‐71

Анотація

У статті зазначено, що в основу концептуальної парадигми шкільної літературної освіти в Україні покладено засадничі ідеї реалізації культурологічного підходу до навчання зарубіжної літератури. Підкреслено, що реалізація культурологічного підходу в підручниках і хрестоматіях із зарубіжної літератури визначається біографічним, історико-літературним і культурно-мистецьким контекстами, що дає змогу розглядати художні твори крізь призму широкого кола історико-культурних явищ. Актуалізовано принципи втілення культурологічного контексту в теоретичному, аналітичному та ілюстративному блоках підручників і хрестоматій із зарубіжної літератури 1990–2000 рр. Наголошено, що продуктивне використання методичних здобутків попередніх історичних періодів сприяє розробленню сучасної стратегії конструювання й використання навчальної книги в шкільній літературній освіті на засадах культурологічного підходу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.