№ 26 (2021)
Статті

КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ У ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ ГРАМОТНОСТІ ШКОЛЯРІВ

Світлана Дячок
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • читацька грамотність,
  • читацька компетентність,
  • компетентнісно орієнтовані завдання,
  • підручник української літератури

Як цитувати

Дячок, С. (2021). КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ У ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ ГРАМОТНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Проблеми сучасного підручника, (26), 94‐103. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-94‐103

Анотація

У статті розглянуто проблему використання компетентнісно орієнтованих завдань у підручниках української літератури для закладів загальної середньої освіти. Окреслено роль таких завдань у процесі формування ключових та предметних компетентностей школярів. Досліджено проблему формування читацької грамотності школярів як універсальної за допомогою аналізу матеріалів підручника української літератури. Проаналізовано структуру та принципи конструювання компетентнісно орієнтованих завдань. Рекомендовано зразки завдань, спрямованих на формування читацької грамотності, для використання у підручниках української літератури та безпосередньо на уроках.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.