Опубліковано 01.06.2021
Ключові слова
- електронний підручник,
- мультимедіа,
- соціальні відносини студентів,
- психологічні особливості
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті доведено, що електронний підручник й електронна версія підручника–це зовсім різні поняття, і їх неможна ототожнювати. Встановлено, що неможна охарактеризувати дії та інформацію, пов’язані з використанням Інтернету, як «корисні» чи «шкідливі», оскільки такі висновки залежать від результату діяльності, а не від самої діяльності. Обґрунтовано, що рівнозначне входження молоді в комунікаційну систему онлайн‐спілкування зумовлює формування відповідної структури спілкування й у системі офлайн. Це впливає на загальну структуру соціальних відносин, що базуються на системі міжособистісної взаємодії. Доведено, що на сучасному етапі розвитку освіти найбільш раціональним виступає створення електронних підручників, які за вмістом повинні бути спрямовані на представлення інформації в аудіо‐ і відеоформатах невеликих обсягів з короткочасним представленням змісту питання.