Опубліковано 01.06.2020
Ключові слова
- навчання філософії,
- ліцей,
- історія,
- громадянська освіта,
- методика
- смисложиттєві цінності,
- учні ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Статтю присвячено навчанню філософії в ліцеї як ефективному шляху формування смисложиттєвих цінностей учнів. Оскільки на сьогодні в ліцеї практично немає спеціальних предметів, спрямованих на формування навичок критичного мислення, вдумливого читання, формулювання та аргументованого представлення власних позицій, що є складниками навчання філософії, шляхом впровадження можуть бути окремі завдання на уроках історії та громадянської освіти. Наведено ефективні шляхи роботи з філософськими за змістом текстами; запропоновано тематику робіт визнаних мислителів; виокремлено взаємозв’язки між життєвими цінностями та мисленнєво-пізнавальними процесами. У висновках підкреслено необхідність розроблення відповідного методичного забезпечення для вчителів.