№ 24 (2020)
Статті

ІНТЕГРАЦІЯ МЕДІАОСВІТИ В ШКІЛЬНИЙ ПІДРУЧНИК З ІСТОРІЇ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ (на прикладі підручника «Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)», для 6-го класу закладів загальної середньої освіти)

Світлана Моцак
Біографія

Опубліковано 01.06.2020

Ключові слова

  • компетентність,
  • компетентнісний підхід,
  • медіа,
  • медіаосвіта,
  • медіакомпетентність,
  • підручник історії,
  • інтеграція
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Моцак, С. (2020). ІНТЕГРАЦІЯ МЕДІАОСВІТИ В ШКІЛЬНИЙ ПІДРУЧНИК З ІСТОРІЇ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ (на прикладі підручника «Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)», для 6-го класу закладів загальної середньої освіти). Проблеми сучасного підручника, (24), 163–174. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-24-163-174

Анотація

У статті розкрито можливості інтеграції медіаосвіти в шкільний підручник з історії задля формування медіаграмотності учнів (на прикладі підручника «Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)», для 6-го класу закладів загальної середньої освіти). Шкільна історична освіта в Україні на сьогодні неможлива без розвитку навичок медіаграмотності в учнів. Сучасний підручник з історії для учнів 6-го класу має бути джерелом медіаосвіти і відповідати інноваціям у навчанні: пропонувати інтерактивний, творчий підхід до реалізації освітніх завдань уроку. Медіаосвіта відкриває великі можливості, допомагає формувати інтелектуальний і творчий потенціал шестикласників та розвиває критичне мислення на уроці. Доведено, що проблема інтеграції засобів медіаграмотності в шкільний підручник історії є мало розробленою та актуальною.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.