№ 23 (2019)
Статті

ПРОПЕДЕВТИКА АСТРОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ ГІМНАЗІЇ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ

Іван Крячко
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • курс фізики,
  • астрономічна інформація,
  • учні гімназії,
  • пропедевтика,
  • підручник фізики

Як цитувати

Крячко, І. (2019). ПРОПЕДЕВТИКА АСТРОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ ГІМНАЗІЇ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (23), 132. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-132

Анотація

У статті розглянуто питання призначення астрономічної інформації в курсі фізики основної школи, наведено її змістовий перелік та вказано на шляхи пропедевтики астрономічних знань учнів гімназій засобами сучасного підручника фізики. Основне призначення астрономічної інформації в курсі фізики: ілюструвати дію фізичних законів на прикладі астрономічних явищ та об’єктів; спонукати учнів до підвищення пізнавальної активності; сприяти формуванню в учнів цілісного уявлення про явища і процеси в природі; формувати науково-природничу картину світу та науковий світогляд. Способи подачі астрономічного матеріалу: ілюстрація дії фізичних законів; розв’язування задач з астрономічним змістом; дослідницькі проекти та реферати, які вчитель пропонує виконати й підготувати окремим учням.