№ 23 (2019)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОГО БЛОКУ «ВЕЛИЧИНИ» У НМК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ПЕРШОГО ЦИКЛУ НУШ

Наталія Листопад
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • Нова українська школа,
  • початковий курс математики,
  • методика вивчення величин

Як цитувати

Листопад, Н. (2019). РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОГО БЛОКУ «ВЕЛИЧИНИ» У НМК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ПЕРШОГО ЦИКЛУ НУШ. Проблеми сучасного підручника, (23), 139. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-139

Анотація

У статті проаналізовано підходи до вивчення величин у початковій школі, описано етапи роботи з величинами, розкрито методику формування уявлень про величини та методику формування вимірювальних умінь в учнів 1-2 класів Нової української школи (НУШ). Методика передбачає використання системи компетентнісно орієнтованих завдань, у якій дотримані зазначені етапи роботи, враховані очікувані результати навчання здобувачів освіти, визначені програмою початкового курсу математики. В основі пропонованої методики вивчення величин лежить практична діяльність учнів, пов’язана з оволодінням навичками вимірювання довжини, маси, місткості, часу, навичками виконувати грошові розрахунки та вмінням користуватися календарем. Звертається увага на необхідність підготовки вчителя до впровадження компетенісного підходу до вивчення величин у початковій школі.