№ 23 (2019)
Статті

ВІДОБРАЖЕННЯ ПИТАННЯ ЗДОРОВ’Я І БЕЗПЕКИ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ У ЗМІСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З БІОЛОГІЇ

Надія Матяш
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • біологія,
  • навчальна програма,
  • наскрізна змістова лінія «Здоров’я і безпека»,
  • здоров’язбережувальна компетентність

Як цитувати

Матяш, Н. (2019). ВІДОБРАЖЕННЯ ПИТАННЯ ЗДОРОВ’Я І БЕЗПЕКИ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ У ЗМІСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З БІОЛОГІЇ. Проблеми сучасного підручника, (23), 162. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-162

Анотація

У статті розкрито результат дослідження щодо використання методичних можливостей включення відомостей про здоров’я і безпеку життя людини у зміст шкільних підручників з біології. Перша можливість це виокремлення відповідного змісту в рубрику, наприклад «Здоров’я людини», друга - інтеграція відомостей про здоров’я і безпеку життя людини, зокрема наскрізною змістовою лінією «Здоров’я і безпека», безпосередньо в предметний зміст підручників. Обидві можливості зорієнтовані на формування ключової здоров’язбережувальної компетентності здобувачів освіти.