Опубліковано 30.12.2019
Ключові слова
- шкільний підручник,
- біологія,
- навчальна програма,
- наскрізна змістова лінія «Здоров’я і безпека»,
- здоров’язбережувальна компетентність
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкрито результат дослідження щодо використання методичних можливостей включення відомостей про здоров’я і безпеку життя людини у зміст шкільних підручників з біології. Перша можливість це виокремлення відповідного змісту в рубрику, наприклад «Здоров’я людини», друга - інтеграція відомостей про здоров’я і безпеку життя людини, зокрема наскрізною змістовою лінією «Здоров’я і безпека», безпосередньо в предметний зміст підручників. Обидві можливості зорієнтовані на формування ключової здоров’язбережувальної компетентності здобувачів освіти.