№ 23 (2019)
Статті

ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДО ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ

Світлана Науменко
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • електронні освітні ресурси,
  • зовнішнє незалежне оцінювання,
  • державна підсумкова атестація,
  • базова середня освіта,
  • іспити,
  • тести
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Науменко, С. (2019). ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДО ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (23), 192. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-192

Анотація

У статті висвітлено досвід країн зарубіжжя (Великої Британії, Вірменії, Ірландії, Казахстану, Латвії, Литви, Польщі, Республіки Білорусь, Республіки Молдова, Російської Федерації) щодо використання електронних освітніх ресурсів як інструменту підготовки здобувачів базової середньої освіти до зовнішнього незалежного оцінювання (далі – ЗНО). Окреслено для України перспективи зарубіжного досвіду щодо запровадження державної підсумкової атестації (далі – ДПА) у формі ЗНО по завершенню закладів базової середньої освіти (гімназії). Ці перспективи стосуються створення: 1) окремого розділу, присвяченому організації і проведенню ДПА у формі ЗНО по завершенню гімназії, на сайті Українського центру оцінювання якості освіти (http://testportal.gov.ua/). Розміщення у цьому розділі тестових зошитів (сертифікаційних робіт) ДПА у формі ЗНО й окремо відповідей на тестові завдання з цих зошитів та інформації типу «Дорожня карта учасника», де покроково буде описано процедуру участі здобувача гімназії у ДПА у формі ЗНО; 2) сайту для здобувачів освіти і вчителів, на якому б розташовувалися електронні освітні ресурси (онлайн-уроки, відео, тести та ін.), які допомагали б вчителю у підготовці до уроку, а здобувачу освіти – повторити матеріал, оцінити свої освітні досягнення.