№ 23 (2019)
Статті

ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ЗЗСО З НАВЧАННЯМ МОВАМИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН

Оксана Петрук
Про автора
Тетяна Кохно
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • комунікативна компетентність,
  • спілкування,
  • комунікація,
  • мовленнєвий розвиток,
  • українська мова

Як цитувати

Петрук, О., & Кохно, Т. (2019). ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ЗЗСО З НАВЧАННЯМ МОВАМИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН. Проблеми сучасного підручника, (23), 208. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-208

Анотація

У статті актуалізовано проблему формування мовленнєвої компетентності як однієї із важливих комунікативних складових, що є запорукою успіху особистості у сучасному суспільстві. Авторами експліковано поняття мовної, мовленнєвої, соціокультурної та комунікативної компетентностей, проаналізовано компонентну структуру комунікативної компетентності. Крім того, окреслено основні вимоги до змісту підручника української мови для ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин. Розглянуто деякі аспекти дидактично-методичних можливостей навчальної книги як засобу формування мовленнєвої компетентності молодших школярів у процесі вивчення української мови як державної.