ДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ ДО ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
Опубліковано 30.12.2019
Ключові слова
- компетентнісно орієнтоване навчання,
- початкова школа,
- підручник з української мови,
- дидактичні вимоги
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано дидактико-методичні дослідження в галузі українського підручникотворення для початкової школи. Визначено цілі навчальної книги в умовах реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі. Обґрунтовано актуальність створення інноваційних підручників з української мови, які б забезпечували формування в молодших школярів предметних і ключових компетентностей. Уточнено функції підручника з української мови для початкової школи в умовах компетентнісно орієнтованого навчання, вимоги до його змістового наповнення, структурних компонентів та способів презентації дидактичного матеріалу.