№ 23 (2019)
Статті

ДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ ДО ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Катерина Пономарьова
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • компетентнісно орієнтоване навчання,
  • початкова школа,
  • підручник з української мови,
  • дидактичні вимоги

Як цитувати

Пономарьова, К. (2019). ДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ ДО ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (23), 218. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-218

Анотація

У статті проаналізовано дидактико-методичні дослідження в галузі українського підручникотворення для початкової школи. Визначено цілі навчальної книги в умовах реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі. Обґрунтовано актуальність створення інноваційних підручників з української мови, які б забезпечували формування в молодших школярів предметних і ключових компетентностей. Уточнено функції підручника з української мови для початкової школи в умовах компетентнісно орієнтованого навчання, вимоги до його змістового наповнення, структурних компонентів та способів презентації дидактичного матеріалу.