№ 22 (2019)
Статті

СОЦІАЛІЗАЦІЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ОСНОВ ПРАВОЗНАВСТВА

Наталія Жидкова
Про автора

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • соціалізація учнів,
  • підручник з основ правознавства,
  • інтелектуальні та творчі завдання,
  • соціальна компетентність

Як цитувати

Жидкова, Н. (2019). СОЦІАЛІЗАЦІЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ОСНОВ ПРАВОЗНАВСТВА. Проблеми сучасного підручника, (22), 67–76. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-67-76

Анотація

У статті висвітлено основні функції та компоненти підручника з основ правознавства у соціалізації учнів. З’ясовано, що підручник реалізує змістовий та методичний компоненти, спрямовані на розвиток мотиваційних, когнітивних, творчих та комунікативних складників особистісного розвитку підлітків. Значний потенціал ціннісного виховання та особистісного розвитку учнів мають завдання підручника, які потребують комплексного аналізу та використання міжпредметних зв’язків, групових та індивідуальних методів у засвоєнні правових норм і перетворення їх на переконання учнів. Реалізація змістового та методичного компонентів підручника, сформованих переконань учнів у практичній діяльності є вихідним моментом для набуття досвіду успішної життєдіяльності.