ОРГАНІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНО- САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ЛІЦЕЮ ЗАСОБОМ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «ПРИКЛАДНА ЕКОНОМІКА»
Опубліковано 01.06.2019
Ключові слова
- учні ліцею,
- пізнавально-самостійна робота,
- курси за вибором,
- економіка,
- як навчальний предмет
- навчальний посібник,
- профільний рівень навчання ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються питання організації пізнавально-самостійної роботи учнів ліцею через зміст навчального посібника до курсу за вибором «Прикладна економіка», де сформульовано педагогічну цінність, функціональну значущість, реалізованість наскрізних змістових ліній та відповідність соціальним потребам сучасного суспільства щодо економічних знань. До засадничих форм організації самостійної роботи під час оволодіння змістом курсу за вибором авторка статті відносить колективну, групову, парну та індивідуально-пізнавальну роботи. Пріоритетними методами, що стимулюють самостійну пізнавальну активність учнів ліцею, обрано проблемно-пошукові та дослідницькі. Описано види і форми самостійної роботи учнів ліцею, наведено приклади такої роботи в змісті навчального посібника для курсу за вибором «Прикладна економіка».