№ 22 (2019)
Статті

УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ОСОБИСТІСНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ В ОПОРНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА

Олена Онаць
Про автора

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • управління,
  • психолого-педагогічна компетентність,
  • професійне самовизначення,
  • домінанта,
  • опорний заклад освіти,
  • допрофільна підготовка,
  • профільне навчання
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Онаць, О. (2019). УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ОСОБИСТІСНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ В ОПОРНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА. Проблеми сучасного підручника, (22), 188–200. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-188-200

Анотація

У статті представлено досвід управління особистісним ставленням учнів до актуального в суспільстві процесу професійного самовизначення учнів у опорному закладі освіти як системоутворюючому елементі моделі мережевої організації допрофільної підготовки та профільного навчання через реалізацію домінанти «Я — концепція» психолого-педагогічної компетентності керівника на конкретному прикладі організації та результатів інноваційного наукового психолого-педагогічного проекту.