№ 22 (2019)
Статті

ШКОЛА ЕКСПЕРТІВ ПІДРУЧНИКІВ: ПЕРСПЕКТИВИ СТАНОВЛЕННЯ

Наталія Пархоменко
Про автора

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • експертне оцінювання підручників,
  • моделі експертизи підручників,
  • вимоги до експертів підручників,
  • образ сучасного підручника

Як цитувати

Пархоменко, Н. (2019). ШКОЛА ЕКСПЕРТІВ ПІДРУЧНИКІВ: ПЕРСПЕКТИВИ СТАНОВЛЕННЯ. Проблеми сучасного підручника, (22), 201–212. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-201-212

Анотація

У статті розглянуто перспективи становлення Школи експертів підручників. Окреслено проблеми експертного оцінювання проектів підручників у процесі їх конкурсного відбору та шляхи їх вирішення завдяки організації системної підготовки фахових експертів та упровадженню ефективних моделей експертизи підручників, розроблених українськими науковцями. Обґрунтовано необхідність розробки програми підготовки професійних експертів та розширення програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників питаннями експертного оцінювання підручників. Підкреслено важливість урахування у зазначених програмах вимог щодо професійних якостей експертів підручників у контексті впровадження в освітній процес особистісно орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного та аксіологічного підходів.