№ 22 (2019)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ З ДИСЦИПЛІНИ «ПЕРСПЕКТИВА ТА ТІНІ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ КОЛЕДЖІВ

Ганна Шкарупа
Про автора

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • навчальний посібник з предмету «Перспектива і тіні»,
  • робочий зошит з дисципліни,
  • компетентнісний підхід,
  • дизайн-освіта,
  • художньо-конструктивна компетентність

Як цитувати

Шкарупа, Г. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ З ДИСЦИПЛІНИ «ПЕРСПЕКТИВА ТА ТІНІ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ КОЛЕДЖІВ. Проблеми сучасного підручника, (22), 290–298. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-290-298

Анотація

В статті розкрито особливості роботи над формуванням змісту навчального посібника з дисципліни «Перспектива і тіні» для студентів вищих навчальних закладів І–ІІ рівня акредитації. Проаналізовано важливі передумови модернізації змісту предмету та розглянуто поточні результати досліджень процесу оновлення змісту завдань на засадах компетентнісного підходу. Виділено етапи формування нового змісту навчального посібника, що логічно доповнює авторський «Робочий зошит з дисципліни «Перспектива і тіні», який активно впроваджується в Коледжі мистецтв та дизайну КНУТД (м. Київ) при підготовці майбутніх дизайнерів.