№ 22 (2019)
Статті

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА СТРУКТУРНО-ЗМІСТОВНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ

Гюльнара Юстінская
Про автора
Світлана Захарова
Про автора

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • літературна освіта,
  • читацькі компетенції,
  • навчальний посібник нового покоління,
  • компетентнісно орієнтовані завдання

Як цитувати

Юстінская, Г., & Захарова, С. (2019). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА СТРУКТУРНО-ЗМІСТОВНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ. Проблеми сучасного підручника, (22), 299–308. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-299-308

Анотація

Модернізація літературної освіти орієнтована на формування критичного і творчого мислення учнів, на розвиток у них широкого спектра соціальних, освітніх (універсальних і предметних) й індивідуально-особистісних компетенцій, покликана відкрити нові можливості для самовдосконалення та самореалізації учнів через застосування в освітньому процесі навчальних посібників нового покоління. Поєднання педагогічних традицій з інноваційними підходами дозволяє створити навчальний посібник, який максимально відповідає психолого-педагогічним особливостям і освітнім запитам учнів. Вивчення психології сучасних підлітків переконує в необхідності пошуку нових форм і методів вивчення літератури, розробки нових способів адаптації навчально-методичного матеріалу