ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА СТРУКТУРНО-ЗМІСТОВНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 КЛАСУ
Опубліковано 01.06.2019
Ключові слова
- літературна освіта,
- читацькі компетенції,
- навчальний посібник нового покоління,
- компетентнісно орієнтовані завдання
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Модернізація літературної освіти орієнтована на формування критичного і творчого мислення учнів, на розвиток у них широкого спектра соціальних, освітніх (універсальних і предметних) й індивідуально-особистісних компетенцій, покликана відкрити нові можливості для самовдосконалення та самореалізації учнів через застосування в освітньому процесі навчальних посібників нового покоління. Поєднання педагогічних традицій з інноваційними підходами дозволяє створити навчальний посібник, який максимально відповідає психолого-педагогічним особливостям і освітнім запитам учнів. Вивчення психології сучасних підлітків переконує в необхідності пошуку нових форм і методів вивчення літератури, розробки нових способів адаптації навчально-методичного матеріалу