№ 22 (2019)
Статті

ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ УЧИТЕЛЯМ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «ГЕОГРАФІЯ УКРАЇНИ» 10–11 КЛАСИ

Володимир Яценко
Про автора

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • навчальний посібник,
  • економічна освіта,
  • політехнічне навчання,
  • дисципліни природничо-математичних дисциплін циклу,
  • курси за вибором

Як цитувати

Яценко, В. (2019). ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ УЧИТЕЛЯМ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «ГЕОГРАФІЯ УКРАЇНИ» 10–11 КЛАСИ. Проблеми сучасного підручника, (22), 309–316. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-309-316

Анотація

В роботі зроблена спроба систематизувати і узагальнити досвід теоретичних досліджень і практичної роботи у закладах загальної середньої освіти в умовах Нової української школи на прикладі впровадження навчального посібника «Географія України» 10–11 класи для курсів за вибором (автори — О. М. Топузов, О. Ф. Надтока, В. О. Надтока, В. С. Яценко, Т. С. Мартинюк, М. Г. Криловець). Поряд з цим викладається підхід до розробки змісту та структури економічних знань і вмінь, оцінка їх значення у практичній діяльності й системі предметів природничо-математичних циклу загальної освіти. Стаття призначена науковим працівникам, які досліджують проблеми економічної освіти і виховання здобувачів освіти. Вона може бути корисною для практичних фахівців закладів загальної середньої та вищої освіти.