ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ УЧИТЕЛЯМ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «ГЕОГРАФІЯ УКРАЇНИ» 10–11 КЛАСИ
Опубліковано 01.06.2019
Ключові слова
- навчальний посібник,
- економічна освіта,
- політехнічне навчання,
- дисципліни природничо-математичних дисциплін циклу,
- курси за вибором
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
В роботі зроблена спроба систематизувати і узагальнити досвід теоретичних досліджень і практичної роботи у закладах загальної середньої освіти в умовах Нової української школи на прикладі впровадження навчального посібника «Географія України» 10–11 класи для курсів за вибором (автори — О. М. Топузов, О. Ф. Надтока, В. О. Надтока, В. С. Яценко, Т. С. Мартинюк, М. Г. Криловець). Поряд з цим викладається підхід до розробки змісту та структури економічних знань і вмінь, оцінка їх значення у практичній діяльності й системі предметів природничо-математичних циклу загальної освіти. Стаття призначена науковим працівникам, які досліджують проблеми економічної освіти і виховання здобувачів освіти. Вона може бути корисною для практичних фахівців закладів загальної середньої та вищої освіти.