№ 21 (2018)
Статті

ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ ТА ОБРАЗУ СВІТУ УЧНІВ У ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 К ЛАСУ (РІВЕНЬ СТАНДАРТУ)

М. Антонюк
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • наукова картина світу,
  • образ світу,
  • українська література,
  • підручник,
  • Державний стандарт базової повної загальної середньої освіти

Як цитувати

Антонюк, М. (2018). ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ ТА ОБРАЗУ СВІТУ УЧНІВ У ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 К ЛАСУ (РІВЕНЬ СТАНДАРТУ). Проблеми сучасного підручника, (21), 8–20. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-8-20

Анотація

У статті розглянуто ґенезу, дидактичний зміст та інтегративний потенціал понять «наукова картина світу» та «образ світу». З’ясовано значення поняття «образ світу» в Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти. Проаналізовано теоретичний та практичний компоненти змісту підручників з української літератури для 10 класу (рівень стандарту) в контексті їхньої відповідності вимогам Державного стандарту освіти. Запропоновано можливості введення понять «наукова картина світу» та «національний образ світу» в підручники та програми з української літератури для 10 класу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.