ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ ТА ОБРАЗУ СВІТУ УЧНІВ У ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10 К ЛАСУ (РІВЕНЬ СТАНДАРТУ)
Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- наукова картина світу,
- образ світу,
- українська література,
- підручник,
- Державний стандарт базової повної загальної середньої освіти
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто ґенезу, дидактичний зміст та інтегративний потенціал понять «наукова картина світу» та «образ світу». З’ясовано значення поняття «образ світу» в Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти. Проаналізовано теоретичний та практичний компоненти змісту підручників з української літератури для 10 класу (рівень стандарту) в контексті їхньої відповідності вимогам Державного стандарту освіти. Запропоновано можливості введення понять «наукова картина світу» та «національний образ світу» в підручники та програми з української літератури для 10 класу.