№ 21 (2018)
Статті

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Г. Бійчук
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • українська література,
  • зміст і структура,
  • компетентність,
  • компетентнісно орієнтоване навчання,
  • читацька компетентність,
  • компетентний учень-читач
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Бійчук, Г. (2018). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (21), 30–43. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-30-43

Анотація

У статті представлено концептуальні засади підручника з української літератури для 10 класу в умовах компетентнісно орієнтованого літературного навчання; розкрито його зміст, структуру, методичний апарат, основні рубрики, застосування яких, на думку автора, вимагає нових підходів компетентнісного навчання й використання дидактично-методичних можливостей підручника з української літератури для 10 класу, його навчального змісту, ілюстрацій на уроках української літератури; сучасних інноваційних, інтерактивних технологій у процесі вивчення української літератури; дидактичні та методичні принципи конструювання змісту підручника, визначають його структуру. Відповідно, підручник є своєрідною компетентнісно орієнтованою моделлю навчальної роботи учнів і методичної діяльності вчителя-словесника. Упровадження компетентнісних завдань у підручнику, компетентнісного й особистісно зорієнтованого навчання на уроках української літератури дозволяє учителю-словеснику реалізувати в шкільній практиці ідеї компетентнісно орієнтованої моделі навчання, педагогіки співробітництва, групових форм роботи учнів над здійсненням проектної діяльності на засадах компетентнісного й діяльнісного підходів. Акцентовано на дидактично-методичних можливостях підручника як самовчителя, розвитку предметної (читацької) і ключових компетентностей, важливості умов для формування суб’єктності учня-читача, визначення читацького маршруту, запитань і завдань для вироблення умінь самоорганізації, саморозвитку читацької діяльності, змінах у читацькому й особистому розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.