ПРАКТИКА МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ІКТ ТА КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ ГЕОГРАФІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- система освіти,
- зміст навчання,
- національна геоінформаційна освітня платформа,
- методика навчання географії,
- методичні підходи
- основна школа,
- Біотехнологічний ліцей «Радовель» Олевського району Житомирської області ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Освіта в інформаційному суспільстві — це середовище інформаційного обміну, яке передбачає не лише засвоєння, але і передачу та генерування нової інформації в обмін на отриману. Оскільки в сучасному світі вчитель, як джерело інформації програє мережі Інтернет, слід переформулювати завдання освіти від самостійної роботи, користуючись книгами або мережею, до формування в учня цілісної системи знань, панорамного уявлення про світ, на основі якого він зможе формулювати власний кругозір. Це допомагатиме основному суб’єкту навчального процесу опанувати певну суму знань та розкрити свою різнопланову сутність.