№ 21 (2018)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ ДОБОРУ СИСТЕМИ ВПРАВ У ПІДРУЧНИКУ З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ ЛІЦЕЮ НА РІВНІ СТАНДАРТУ

О. Вашуленко
Біографія
Е. Сердюк
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • система вправ,
  • геометрія,
  • ліцей,
  • рівень стандарту,
  • таксономія Б. Блума

Як цитувати

Вашуленко, О., & Сердюк, Е. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ДОБОРУ СИСТЕМИ ВПРАВ У ПІДРУЧНИКУ З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ ЛІЦЕЮ НА РІВНІ СТАНДАРТУ. Проблеми сучасного підручника, (21), 73–82. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-73-82

Анотація

Нова українська школа вимагає створення нових підходів до навчання предметів з метою формування в учнів наскрізних компетентностей. Одним із засобів організації навчальної діяльності, зокрема з геометрії в ліцеї на рівні стандарту, є відповідна система вправ. Проблема добору і функціонування системи навчальних вправ є завжди актуальною для вчених-педагогів і вчителів-методистів. Одним із шляхів її вирішення на сьогодні є метод добору системи вправ з урахуванням таксономії навчальних цілей Б. Блума. Такий підхід дозволяє організувати навчання геометрії учнів ліцею на рівні стандарту з урахуванням їхнього рівня знань і вмінь, забезпеченням індивідуального темпу засвоєння матеріалу і формування ключових компетентностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.