№ 21 (2018)
Статті

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ БАЗОВОГО КУРСУ ФІЗИКИ ТА МЕТОДИКИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ В ГІМНАЗІЇ

М. Головко
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • гімназія,
  • базовий курс фізики,
  • методика компетентнісно орієнтованого навчання,
  • освітні результати,
  • ключові компетентності

Як цитувати

Головко, М. (2018). ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ БАЗОВОГО КУРСУ ФІЗИКИ ТА МЕТОДИКИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ В ГІМНАЗІЇ. Проблеми сучасного підручника, (21), 92–104. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-92-104

Анотація

У статті аналізуються основні етапи та принципи побудови змісту навчання фізики в гімназії, його завдання та пріоритетні цілі. Обґрунтовуються особливості базового курсу фізики як логічно завершеного концентру, який забезпечує подальше успішне опанування фізики в профільному ліцеї. Наголошується, що методологічною основою формування сучасного змісту навчання фізики в 7–9 класах є посилення його цільової та компетентнісної спрямованості, конкретизація освітніх результатів, досягнення яких має відбуватися у процесі опанування здобувачами базової освіти фізичного складника освітньої галузі «Природознавство». Висвітлюються підходи до реалізації в базовому курсі наскрізних змістових ліній, які проектуються на ключові компетентності учнів як пріоритетний результат освітнього процесу в закладах базової середньої освіти. Важливою умовою реалізації потенціалу змісту навчання фізики в гімназії є створення та впровадження методичної системи компетентнісно орієнтованого навчання, яка має забезпечити формування відповідних складників ключових компетентностей засобами гімназійного курсу фізики. Обґрунтовуються її основні складники та взаємозв’язки між ними. Акцентується увага на тенденціях розвитку змісту навчання фізики та методики його реалізації в гімназії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.