№ 21 (2018)
Статті

СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК БЛИЗЬКОГО ЗАРУБІЖЖЯ У КОНТЕКСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ГІМНАЗІЙНОЇ ОСВІТИ

С. Головко
Біографія
С. Науменко
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • підручник,
  • гімназійна освіта,
  • підсумкова атестація,
  • зовнішнє оцінювання,
  • тестові завдання

Як цитувати

Головко, С., & Науменко, С. (2018). СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК БЛИЗЬКОГО ЗАРУБІЖЖЯ У КОНТЕКСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ГІМНАЗІЙНОЇ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (21), 104–117. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-104-117

Анотація

У статті проаналізовано дидактичні функції сучасного підручника близького зарубіжжя у контексті забезпечення підготовки здобувачів гімназійної освіти до складання підсумкової атестації у формі зовнішнього оцінювання. Акцентовано увагу на можливостях підручника як засобу формування та оцінювання предметних і ключових компетентностей. Визначено основні тенденції розвитку системи підсумкової атестації здобувачів базової освіти країн близького зарубіжжя та перспективи запровадження її нових форм. На прикладі підручників з природничих і суспільствознавчих предметів для випускних класів рівня базової освіти висвітлено особливості методичного апарату, системи вправ і завдань для контролю та самоконтролю, спрямованих на формування прийомів навчально-пізнавальної діяльності, характерних для процедур зовнішнього оцінювання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.