ЗМІСТ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ У 5 КЛАСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З НАВЧАННЯМ МОВАМИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН (проект навчальної програми)
Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- літературне читання,
- читацька компетентність,
- змістові лінії,
- зміст навчання
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті обґрунтовано доцільність упровадження у 5 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин пропедевтичного курсу «Літературне читання». Висвітлено завдання курсу, його структуру та власне зміст навчання, окреслено очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів. Мета публікації — залучити до обговорення змісту курсу «Літературне читання» науковців, методистів та вчителів української літератури закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин.