№ 21 (2018)
Статті

ЗМІСТ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ У 5 КЛАСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З НАВЧАННЯМ МОВАМИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН (проект навчальної програми)

Т. Кохно
Біографія
Н. Кудикіна
Біографія
О. Петрук
Біографія
T. Хорошковська
Біографія
Н. Яновицька
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • літературне читання,
  • читацька компетентність,
  • змістові лінії,
  • зміст навчання

Як цитувати

Кохно, Т., Кудикіна, Н., Петрук, О., Хорошковська T., & Яновицька, Н. (2018). ЗМІСТ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ У 5 КЛАСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З НАВЧАННЯМ МОВАМИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН (проект навчальної програми). Проблеми сучасного підручника, (21), 207–227. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-207-227

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність упровадження у 5 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин пропедевтичного курсу «Літературне читання». Висвітлено завдання курсу, його структуру та власне зміст навчання, окреслено очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів. Мета публікації — залучити до обговорення змісту курсу «Літературне читання» науковців, методистів та вчителів української літератури закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.