Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- історична свідомість,
- компетентнісне навчання,
- предметна історична компетентність
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається історична свідомість старшокласників у контексті компетентнісного навчання, обґрунтовується актуальність формування історичної свідомості та предметної історичної компетентності; визначається специфіка їх взаємодії та сукупність спільних рис. Історична свідомість розкривається як категорія історичної науки та показник результативності шкільної історичної освіти. Автором виокремлені певні напрями науково-педагогічних досліджень, пов’язаних власне з дефініюванням історичної свідомості, проблемами її формування у старшокласників. У статті підкреслюється, що історична свідомість і компетентнісне навчання є багатокомпонентними і полізмістовими структурами, які мають не тільки історичний, але й філософський, психологічний, суспільний, методичний та інші контексти.