№ 21 (2018)
Статті

ПОНЯТТЯ «ІСТОРИЧНА СВІДОМІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ» У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ

Ю. Малієнко
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • історична свідомість,
  • компетентнісне навчання,
  • предметна історична компетентність

Як цитувати

Малієнко, Ю. (2018). ПОНЯТТЯ «ІСТОРИЧНА СВІДОМІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ» У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (21), 244–252. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-244-252

Анотація

У статті розглядається історична свідомість старшокласників у контексті компетентнісного навчання, обґрунтовується актуальність формування історичної свідомості та предметної історичної компетентності; визначається специфіка їх взаємодії та сукупність спільних рис. Історична свідомість розкривається як категорія історичної науки та показник результативності шкільної історичної освіти. Автором виокремлені певні напрями науково-педагогічних досліджень, пов’язаних власне з дефініюванням історичної свідомості, проблемами її формування у старшокласників. У статті підкреслюється, що історична свідомість і компетентнісне навчання є багатокомпонентними і полізмістовими структурами, які мають не тільки історичний, але й філософський, психологічний, суспільний, методичний та інші контексти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.