Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- профільне навчання,
- організація профільного навчання,
- якість освіти,
- освітній округ,
- мережева взаємодія
- модель мережевої організації профільного навчання ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті узагальнено результати впровадження моделі організації профільного навчання в освітньому окрузі сільської місцевості на засадах мережевої взаємодії в педагогічну практику. Висвітлено результативність втілення принципів мережевої взаємодії в організації профільного навчання, сформульовано висновки щодо доцільності, ефективності та перспективності ідей партнерства в організації профільного навчання в освітньому окрузі сільській місцевості. У процесі впровадження розробленої моделі аналізуються позитивні впливи, що позначаються на якості освітнього середовища, підвищенні ефективності використання ресурсної бази, на умовах реалізації спільних проектів, варіативності навчальних курсів та інших форм освітньої діяльності, що загалом підвищує рівень якості освіти старшокласників. Про результативність упровадження моделі мережевої організації профільного навчання свідчить ряд показників, які отримані внаслідок розширення освітнього простору