№ 21 (2018)
Статті

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ ПРАКТИКУМУ «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ДЖЕРЕЛАХ»

П. Мороз
Біографія
І. Мороз
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • практикум,
  • процес навчання історії,
  • історичні джерела,
  • компетентнісний підхід,
  • дослідницька діяльність

Як цитувати

Мороз, П., & Мороз, І. (2018). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ ПРАКТИКУМУ «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ДЖЕРЕЛАХ». Проблеми сучасного підручника, (21), 261–270. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-261-270

Анотація

Статтю присвячено концептуальним підходам до конструювання практикуму «Історія України в джерелах». Розробляючи концепцію практикуму автори виходили з того, що він має максимально забезпечити можливості самостійної роботи учнів, як через систему відібраних історичних джерел так і через систему завдань різного дидактичного спрямування. В статті виокремлено методичні умови організації роботи з історичними джерелами в навчанні історії в становити певну систему та сприяти розвитку не лише репродуктивної, а й закладах загальної середньої освіти. Зазначається, що завдання в практикумі мають творчої діяльності та рефлексивних якостей учня. На думку авторів, провідну роль у практикуму має бути відведено творчим та дослідницьким завданням.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.