Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- практикум,
- процес навчання історії,
- історичні джерела,
- компетентнісний підхід,
- дослідницька діяльність
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Статтю присвячено концептуальним підходам до конструювання практикуму «Історія України в джерелах». Розробляючи концепцію практикуму автори виходили з того, що він має максимально забезпечити можливості самостійної роботи учнів, як через систему відібраних історичних джерел так і через систему завдань різного дидактичного спрямування. В статті виокремлено методичні умови організації роботи з історичними джерелами в навчанні історії в становити певну систему та сприяти розвитку не лише репродуктивної, а й закладах загальної середньої освіти. Зазначається, що завдання в практикумі мають творчої діяльності та рефлексивних якостей учня. На думку авторів, провідну роль у практикуму має бути відведено творчим та дослідницьким завданням.