№ 21 (2018)
Статті

ВПЛИВ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ТА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДІВ НА КОНСТРУЮВАННЯ ПІДРУЧНИКА З ЕКОНОМІКИ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ НАВЧАННЯ

В. Надтока
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • компетентнісний підхід,
  • особистісно орієнтований підхід,
  • моніторинг,
  • суспільний запит,
  • підручник з економіки профільного рівня

Як цитувати

Надтока, В. (2018). ВПЛИВ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ТА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДІВ НА КОНСТРУЮВАННЯ ПІДРУЧНИКА З ЕКОНОМІКИ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (21), 283–294. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-283-294

Анотація

В статті розглянуто особливості реалізації компетентнісного та особистісно орієнтованого підходів на конструювання підручника з економіки профільного рівня. Виділено основні погляди на освітній процес у пропонованих підходах, що допомогло сформувати модель формування компетентності та виділити основну суть компетентності підприємливості та фінансової грамотності Тут розкрито основні аспекти суспільного запиту до даного підручника з економіки профільного рівня, а також запропоновано загальну модель їх виокремлення, що проявляються у комплексному моніторингу вимог
основних груп суспільства, які дотичні до підручника з економіки профільного рівня як сучасного освітнього засобу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.