№ 21 (2018)
Статті

РОЛЬ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ В СИСТЕМІ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ ГІМНАЗІЇ

Л. Непорожня
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • фізика,
  • компетентнісний підхід,
  • предметна компетентність,
  • природничо-наукова грамотність,
  • компоненти предметної компетентності,
  • компетентнісно орієнтований підручник,
  • інтеграція,
  • надпредметні компетентності
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Непорожня, Л. (2018). РОЛЬ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ В СИСТЕМІ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ ГІМНАЗІЇ. Проблеми сучасного підручника, (21), 304–312. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-304-312

Анотація

В статті розглядаються основні аспекти формування структури та змісту підручника фізики в контексті компетентнісного навчання учнів гімназії: теоретичного, об’єктно-сутнісного, процесуально-діяльнісного, особистісно-адаптаційного. Відповідність структури та змісту підручника теоретичним положенням та принципам компетентнісно орієнтованого навчання закладає підґрунтя формуванню знаннєвого, діяльнісного та ціннісного компонентів предметної компетентності. Кожна навчальна тема компетентнісно орієнтованого підручника має містити наступні блоки: орієнтаційно-мотиваційний, самостійної роботи з інформаційними джерелами, завдання для здійснення практичної діяльності, завдання для здійснення контролю та самоконтролю, які відповідають сучасним запитам освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.