Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- фізика,
- компетентнісний підхід,
- предметна компетентність,
- природничо-наукова грамотність,
- компоненти предметної компетентності
- компетентнісно орієнтований підручник,
- інтеграція,
- надпредметні компетентності ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
В статті розглядаються основні аспекти формування структури та змісту підручника фізики в контексті компетентнісного навчання учнів гімназії: теоретичного, об’єктно-сутнісного, процесуально-діяльнісного, особистісно-адаптаційного. Відповідність структури та змісту підручника теоретичним положенням та принципам компетентнісно орієнтованого навчання закладає підґрунтя формуванню знаннєвого, діяльнісного та ціннісного компонентів предметної компетентності. Кожна навчальна тема компетентнісно орієнтованого підручника має містити наступні блоки: орієнтаційно-мотиваційний, самостійної роботи з інформаційними джерелами, завдання для здійснення практичної діяльності, завдання для здійснення контролю та самоконтролю, які відповідають сучасним запитам освіти.