№ 21 (2018)
Статті

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОГНОЗНОГО ФОНУ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

О. Прохоренко
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • навчально-методична література,
  • педагогічні працівники,
  • розвиток закладів системи загальної середньої освіти,
  • прогнозування розвитку,
  • прогнозний фон,
  • методика експертного опитування щодо визначення впливу чинників прогнозного фону на розвиток загальної середньої освіти України
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Прохоренко, О. (2018). НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОГНОЗНОГО ФОНУ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (21), 347–358. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-347-358

Анотація

Стаття присвячена застосуванню навчально-методичної літератури в процесі підготовки педагогічних працівників до визначення прогнозного фону розвитку системи загальної середньої освіти. Означено види навчально-методичної літератури, що застосовуватимуться в процесі такої підготовки. Виділено й обґрунтовано теоретичні й методичні матеріали щодо визначення прогнозного фону розвитку системи загальної середньої освіти, котрі доцільно презентувати в цих літературних джерелах. Описано методику експертного опитування щодо визначення впливу чинників прогнозного фону на розвиток загальної середньої освіти. Наведено рекомендації щодо використання зазначеної методики, що необхідно відобразити в навчально-методичній літературі, котра застосовуватиметься як засіб підготовки педагогічних працівників до визначення прогнозного фону розвитку системи загальної середньої освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.